17.03.2021. Упис деце у први разред основне школе за школску 2021/22. године почиње 1. априла 2021. године. Према Закону о основама система образовања и васпитања у први разред се уписује свако дете које до почетка школске године има најмање шест и по, а највише седам и по година. То значи да се школске 2021/2022. године уписују сва деца рођена од 1. марта 2014. године до 28. фебруара 2015. године.
Школа може да упише и дете са подручја друге школе, на захтев родитеља, а у складу са просторним могућностима школе. Родитељ подноси захтев изабраној школи до 1.2.2021. године, у складу са чланом 55. став 19. Закона о основном образовању и васпитању („Сл. гл. РС“ бр. 88/2017). У захтеву треба да буде наведено име и презиме детета, датум рођења, адреса пребивалишта, име и презиме родитеља/другог законског заступника, телефон и меил адреса родитеља као и разлог уписа детета у нашу школу. Неблаговремене захтеве Школа неће разматрати.
Упис ученика у први разред школске 2021/22. године вршиће се електронским путем.
На порталу е Управа биће доступна услуга Исказивање интересовања за упис детета у основу школу (о датуму приступа порталу бићете благовремено обавештени преко сајта школе).
Родитељи приликом уписа не подносе документа (Уверење о завршеном припремном предшколском програму школи се доставља накнадно). Извод из матичне књиге рођених, потврду о пребивалишту детата и лекарско уверење (потврда о здравственој способности детета за упис у школу) прибавља школа приликом е-уписа (електронским путем из службених евиденција РС), а на основу писане сагласности родитеља/другог законског заступника (школи се стављају на увид лична документа са ЈМБГ за дете и једног родитеља (нпр. лична карта родитеља који врши упис детета и здравствена књижица детета), као и потврда да је дете вакцинисано.
Нове информације о упису ученика које будемо добијали од надлежних институција биће доступне на сајту школе.
У школи ће и школске 2021/22. године бити организован продужени боравак за ученике првог и другог разреда у периоду од 7 до 17 часова (број места у продуженом боравку је ограничен – једно одељење до 30 ученика!).
Садржаји и могућности које школа пружа:
- Хоризонтални распоред смена
- Кабинетска настава
- Продужени боравак за ученике I и II разреда
- Школска кухиња (доручак, ужина, ручак)
- Енглески језик од I разреда
- Немачки и шпански језик од V разреда
- Фискултурна сала и спортски терени у дворишту
- Могућности за бављење фудбалом, кошарком, каратеом, одбојком, рукометом
- Кабинет за информатику
- Видео надзор
- Припрема за упис у средње школе
- Све просторије школе су климатизоване
Захваљујући учешћу у пројекту под патронатом Европске уније - „Развионица“, школа је опремљена у техничком и кадровском смислу за прихват студената наставничких смерова за обављање студентске праксе. Школа је на тај начин добила статус „школе вежбаонице“. Пројекат нам је обезбедио савремена наставна средства у износу од 100.000,00 евра и семинаре који су похађали наставници у оквиру обуке за ментора.
По први пут после изградње школе, током августа и септембра месеца 2016. године, извршена је комплетна адаптација и санирање главне зграде школе средствима Европске уније (око 31.000.000,00 динара) уз посредовање Канцеларије Владе Републике Србије за управљање јавним улагањима и Града Крагујевца. Реконструкцијом школа је добила потпуно нови изглед (нова фасада са изолацијом, препокривен кров, „оборени“ плафони у свим просторијама и ходницима, замењени подови и коплетна керамика, нови санитарни чворови са топлом водом, окречене учионице и ходници, потпуно реконструисана фискултурна сала са новом спортском подлогом, дрвени прозори замењени алуминијумским прозорима на свим просторијама, нова улазна врата и светларници, замењена комплетна унутрашња дрвенарија, урађена LED расвета у свим просторијама и ходницима, сређена ограда и дренажа испред главног улаза ...).
Највећи успех школе до сада је чињеница да је школа од стране Министарсва просвете и науке и Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања „идентификована као једна од најбољих школа у Србији“. Посебно нам је драго да поменутим признањем, се управо констатује да смо сви заједно „у највећој мери допринели успеху својих ученика“. Сада са разлогом можемо рећи „да смо успели својим радом да превазиђемо препреке које ученицима стварају лош социо-економски статус и услови у којима они уче и наставници раде“.