Када пажњу усмеримо ка ресурсима школе, можемо да кажемо да су потпуно разуђени, али не у физичком смислу или у смислу њихове разноврсности, већ понајпре у њиховом несинхронизованом, па и несинергијском утицају на рад и живот школског организма.
Унутрашњи ресурси би били следећи:
ученички потенцијал (појединачно посматрано),
наставно особље,
технолошка подршка,
материјални ресурси,
школска библиотека,
континуално стручно усавршавање наставника,
корелације унутар стручних већа/актива,
корелације између стручних већа/актива,
Спољашњи ресурси би били:
родитељи,
бивши ученици,
Центар за интерактивну педагогију – Београд,
Друштво математичара Србије,
Црвени крст,
спортски клубови,
Природно математички факултет – Крагујевац,
КУД ''Крагуј'',
буџетски (републичко и локално буџетирање),
истакнути појединци (професори универзитета, колеге које се баве
струком/школом, јавни радници, ...),
Школска управа у Крагујевцу,
|